ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ & ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

Επισκέπτες 367647

Επιστολή-Παρέμβαση της Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ. και της Π.Ο.Θ.Α. για το Μητρώο Καλλιτεχνών προς την Υπουργό και τον Υφυπουργό Πολιτισμού

Επιστολή-Παρέμβαση της Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ. και της Π.Ο.Θ.Α. για το Μητρώο Καλλιτεχνών προς την Υπουργό και τον Υφυπουργό Πολιτισμού: Από επικοινωνιακό πυροτέχνημα εκατομμυρίων, σε υποχρεωτικό θεσμικό εργαλείο για το δημόσιο χρήμα.

 
Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ,


Αξιότιμε Κύριε Υφυπουργέ,


Η Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης - Οπτικοακουστικού Τομέα (Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ.), ως το μόνο θεσμικό σωματείο του κλάδου που διαθέτει και υπογράφει Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε.) για τους επαγγελματίες τεχνικούς της οπτικοακουστικής βιομηχανίας στη χώρα μας και ως επίσημο μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας UNI MEI (UNI Europa-MEI) και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος (Π.Ο.Θ.Α.), παρεμβαίνει με την παρούσα επιστολή για να θέσει το Υπουργείο Πολιτισμού προ των ευθυνών του σχετικά με τη διαχείριση και τον ρόλο του «Μητρώου Καλλιτεχνών και Δημιουργών».


Το ζήτημά μας δεν εκλαμβάνεται ως μια απλή εγχώρια τεχνική δυσλειτουργία, αλλά ως ένα βαθύτατα θεσμικό πρόβλημα. Με τον τρόπο που έχει σχεδιαστεί η πλατφόρμα, αποτελεί ένα άδειο, προαιρετικό επικοινωνιακό πυροτέχνημα.


Όσο η εγγραφή στο Μητρώο δεν είναι υποχρεωτική και δε συνδέεται οργανικά με την αγορά εργασίας και τις υφιστάμενες Συλλογικές Συμβάσεις, η πλατφόρμα αυτή παραμένει μια ακριβοπληρωμένη ψηφιακή βιτρίνα, χωρίς κανένα αντίκρισμα για τους εργαζόμενους τεχνικούς. Κι αυτό συμβαίνει την ίδια στιγμή που για την υλοποίηση, την υποστήριξη και τις συνοδευτικές υπηρεσίες της εν λόγω θεσμικής μεταρρύθμισης έχουν δεσμευτεί σημαντικά κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, στο πλαίσιο του ενταγμένου έργου «Εργασιακές και ασφαλιστικές μεταρρυθμίσεις στον δημιουργικό και πολιτιστικό τομέα» με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5158639 (ΑΔΑ: 6ΥΤ7Η-ΦΛ8), με τεράστια ποσά να κατευθύνονται ήδη σε συγκεκριμένες ψηφιακές αναθέσεις για την ανάπτυξη της πλατφόρμας.


Γεννάται, λοιπόν, το εύλογο και εξαιρετικά αιχμηρό ερώτημα: Μήπως τελικά το Υπουργείο Πολιτισμού δε σχεδιάζει πολιτική για την προστασία των εργαζομένων του κλάδου, αλλά λειτουργεί ως ενδιάμεσος για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων εργολάβων και εταιρειών πληροφορικής; Είναι πλέον διάχυτη η εντύπωση ότι το Μητρώο στήθηκε και χρηματοδοτείται με μοναδικό σκοπό να «απορροφηθούν» τα εκατομμύρια του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας προς όφελος των αναδόχων, αφήνοντας τη πραγματική αγορά εργασίας στο έλεος της απορρύθμισης.

 
Απέναντι σε αυτό το τέλμα, απορρίπτουμε εκ των προτέρων κάθε έωλο και νομικίστικο επιχείρημα περί δήθεν «περιορισμού του ανταγωνισμού» που προφασίζεται η κρατική γραφειοκρατία για να αποφύγει την υποχρεωτικότητα. Το Μητρώο αποτελεί δημόσια, κρατική υποδομή και όχι ιδιωτική επιχείρηση.


Σε ένα κλάδο όπου δεν υφίσταται θεσμοθετημένη κρατική άδεια άσκησης επαγγέλματος, το Μητρώο οφείλει να λειτουργήσει ως ο επίσημος μηχανισμός αποτύπωσης και πιστοποίησης της επαγγελματικής ιδιότητας. Οι τεχνικοί του οπτικοακουστικού τομέα διαχειρίζονται καθημερινά βαριές, εξειδικευμένες και αντικειμενικά επικίνδυνες εγκαταστάσεις στα πλατό, όπου η εξειδίκευση συνδέεται άμεσα με την ασφάλεια στους χώρους εργασίας. Διαθέτοντας τη δική μας Σ.Σ.Ε. - η οποία σύμφωνα με τις σχετικές Ευρωπαϊκές Οδηγίες αποτελεί το απόλυτο θεσμικό ορόσημο (milestone) για τη στήριξη των εργαζομένων - δεν είμαστε επαγγελματίες δεύτερης κατηγορίας για να εξαιρούμαστε από τη κρατική προστασία, την πιστοποίηση της ειδικότητάς μας και τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο δαπανάται το δημόσιο χρήμα.


Η Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ. δεν αρκείται στην καταγγελία αυτής της ιδιότυπης αιμοδοσίας εργολαβικών συμφερόντων με δημόσιο χρήμα, αλλά καταθέτει μια συγκεκριμένη, ρεαλιστική και θεσμική πρόταση για να αποκτήσει το Μητρώο πραγματική αξία και να λειτουργήσει ως ομπρέλα προστασίας του κλάδου:


Το Μητρώο πρέπει να γίνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ για κάθε παραγωγή που επιδοτείται από δημόσιους πόρους.


Απαιτούμε τη θεσμοθέτηση ενός σαφούς πλαισίου, σύμφωνα με το οποίο θα προβλέπονται:

1. Ρήτρα Δημοσίου Χρήματος: Οποιαδήποτε οπτικοακουστική παραγωγή χρηματοδοτείται, επιδοτείται ή ενισχύεται από ελληνικά ή ευρωπαϊκά κονδύλια (π.χ. Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Οπτικοακουστικών Μέσων και Δημιουργίας (Ε.Κ.Κ.Ο.ΜΕ.Δ.)/Creative Greece, Ε.Ρ.Τ., Ε.Σ.Π.Α.), υποχρεούται να προσλαμβάνει αποκλειστικά εξειδικευμένους επαγγελματίες τεχνικούς που είναι εγγεγραμμένοι και πιστοποιημένοι μέσα στη πλατφόρμα του Μητρώου, διασφαλίζοντας την απαρέγκλιτη τήρηση της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

2. Προστασία της Εξειδίκευσης: Το Μητρώο πρέπει να λειτουργεί ως δικλείδα ασφαλείας, ώστε το δημόσιο χρήμα να μην κατευθύνεται σε παραγωγές που χρησιμοποιούν ανασφάλιστη, ανειδίκευτη ή «μαύρη» εργασία, υποβαθμίζοντας το τελικό προϊόν, παραβιάζοντας τα ευρωπαϊκά εργασιακά κεκτημένα, εκτοπίζοντας τους πραγματικούς επαγγελματίες του χώρου και διακινδυνεύοντας την υγεία και την ασφάλεια των ανθρώπων στις παραγωγές.

3. Διαφάνεια και Λογοδοσία: Να δημοσιοποιηθεί άμεσα ο αναλυτικός απολογισμός για τη διάθεση των κονδυλίων της μεταρρύθμισης του Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5158639) και να επανασχεδιαστεί η πλατφόρμα με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σωματείων και όχι των εργολάβων.


Προειδοποιούμε δε προς πάσα κατεύθυνση: Επειδή οι πόροι αυτοί αποτελούν ευρωπαϊκό χρήμα του Ταμείου Ανάκαμψης και καθώς η Ένωσή μας κινείται πλέον δυναμικά εντός των επίσημων ευρωπαϊκών δικτύων εκπροσώπησης της UNI Europa-MEI, η Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ. επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της να ενημερώσει τους ευρωπαϊκούς εταίρους της και να προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία (EPPO), καθώς και στα αρμόδια ευρωπαϊκά ελεγκτικά όργανα. Στόχος μας είναι να διερευνηθεί πλήρως η νομιμότητα της σκοπιμότητας, της διαχείρισης και της αποτελεσματικότητας των εν λόγω δαπανών, οι οποίες προορίζονται για τη στήριξη των εργαζομένων μέσω των ευρωπαϊκών οροσήμων και όχι για την επιδότηση ψηφιακών «φαντασμάτων».


Δεν χρειαζόμαστε άλλα ψηφιακά «κοσμήματα» για να πλουτίζουν οι ημέτεροι εργολάβοι. Αν θέλετε το Μητρώο να μην είναι άλλη μια σπατάλη δημοσίου χρήματος, μετατρέψτε το σε ένα υποχρεωτικό εργαλείο εργασιακής δικαιοσύνης, εφαρμογής των Σ.Σ.Ε. και θωράκισης του επαγγέλματός μας.


Αναμένουμε την άμεση ανταπόκρισή σας για τον ορισμό συνάντησης με το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσής μας.


Με εκτίμηση,

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ. και

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Θ.Α.

 

ΕΡΤ: Δε γίνονται έτσι οι προσλήψεις

 

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

 

Θέμα: «Μασκαρεμένες» προσλήψεις οπερατέρ στην ΕΡΤ3 με όρους γαλέρας και "All-in-one" εργαζομένων.

 

Για άλλη μια φορά, η διοίκηση της ΕΡΤ Α.Ε. επιλέγει τον ολισθηρό δρόμο της εργασιακής ανασφάλειας και της υποβάθμισης των κλάδων των επαγγελματιών των ΜΜΕ. Με την υπ' αριθμ. πρωτ. Θ263 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος της Γενικής Διεύθυνσης ΕΡΤ3, προκηρύσσεται η σύναψη δύο (2) συμβάσεων μίσθωσης έργου για τη θέση «Εικονολήπτη/τριας». 

Πίσω, όμως, από τον επίσημο τίτλο της «μίσθωσης έργου» κρύβεται μια απροκάλυπτη προσπάθεια κάλυψης πάγιων και διαρκών αναγκών με πλάγιο τρόπο, μετακυλίοντας όλο το επιχειρηματικό ρίσκο και τα κόστη στους ίδιους τους εργαζόμενους, ενώ ταυτόχρονα ζητούνται «υπεράνθρωποι» πολλαπλών ειδικοτήτων στην τιμή του ενός. 

Συγκεκριμένα καταγγέλλουμε:

Το πρόσχημα της «Μίσθωσης Έργου» με όρους εξαρτημένης εργασίας και την κατάφορη παραβίαση του νόμου: Η πρόσκληση αφορά το καθημερινό έργο της εικονοληψίας για τα δελτία ειδήσεων, τα ενημερωτικά προγράμματα και τις εσωτερικές παραγωγές όλων των τηλεοπτικών ζωνών της ΕΡΤ3 και του EPTNews. Πρόκειται για τον ορισμό των πάγιων, καθημερινών και οργανικών αναγκών ενός δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα. Αντί για νόμιμες προσλήψεις εξαρτημένης εργασίας, η ΕΡΤ απαιτεί από τους συναδέλφους να έχουν κάνει έναρξη επιτηδεύματος (μπλοκάκι) και να επωμίζονται οι ίδιοι τις ασφαλιστικές εισφορές και τους φόρους τους. 

Η νομική πραγματικότητα: Υπογραμμίζουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, οι άνθρωποι που εργάζονται στον αναπτυξιακό, παραγωγικό και τεχνικό χώρο των οπτικοακουστικών μέσων πρέπει εκ του νόμου να απασχολούνται με σχέση εξαρτημένης εργασίας και να ασφαλίζονται υποχρεωτικά στο ΙΚΑ (e-EFKA). Η διοίκηση της ΕΡΤ έχει κάθε νομική δυνατότητα να καλύψει αυτές τις ανάγκες με συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου (π.χ. εξάμηνης διάρκειας) με πλήρη ασφάλιση ΙΚΑ. Η επιλογή της, όμως, να «βαφτίσει» τους εικονολήπτες ως ανεξάρτητους εργολάβους με μπλοκάκι αποτελεί μια παράνομη και καταχρηστική πρακτική που αποσκοπεί αποκλειστικά στην εισφοροαποφυγή και τη στέρηση βασικών εργασιακών δικαιωμάτων. 

Το σύνδρομο του «εργαζόμενου-ορχήστρα» (All-in-one): Η διοίκηση της ΕΡΤ3 δεν αναζητά απλώς έμπειρους εικονολήπτες με τουλάχιστον πενταετή προϋπηρεσία. Απαιτεί σωρευτικά ως ειδικό προσόν το δίπλωμα οδήγησης επιβατικού αυτοκινήτου, ενώ «βαφτίζει» ως συνεκτιμώμενο προσόν την κατοχή πιστοποιητικού επάρκειας χειρισμού drone! Ζητούν, δηλαδή, από έναν επαγγελματία να κάνει ταυτόχρονα τον οπερατέρ, τον οδηγό του συνεργείου και τον χειριστή μη επανδρωμένου αεροσκάφους, καταστρατηγώντας κάθε έννοια εξειδίκευσης, διακριτών κλάδων και, πάνω απ' όλα, ασφάλειας κατά την εκτέλεση του έργου στο πεδίο. 

Ελαστικότητα και ανασφάλεια: Ενώ η πρόσκληση ορίζει υποκριτικά ότι οι εργολάβοι «δεν υπόκεινται σε έλεγχο ωραρίου», την ίδια στιγμή τους δεσμεύει να εκτελούν το έργο «κατά τις ώρες που επιβάλλει ο συνολικός προγραμματισμός των εκπομπών», εντός και εκτός στούντιο, αλλά και εκτός των εγκαταστάσεων της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, η ΕΡΤ διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση ανά πάσα στιγμή με μια απλή ειδοποίηση 15 ημερών. 

Αυτή η πρακτική υπονομεύει ευθέως τα εργασιακά κεκτημένα, απαξιώνει το επάγγελμα του εικονολήπτη και δημιουργεί εργαζόμενους δύο ταχυτήτων, οι οποίοι καλούνται να «βγάλουν το φίδι από την τρύπα» στο σκληρό πεδίο της ενημέρωσης, χωρίς καμία απολύτως κάλυψη.

Απαιτούμε:

  1. Να αποσυρθεί άμεσα η συγκεκριμένη επαίσχυντη πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (Αρ. Πρωτ.: Θ263).
  2. Να σταματήσει η απαράδεκτη τακτική της κάλυψης πάγιων αναγκών μέσω «μπλοκακίων» και συμβάσεων έργου, κατά παράβαση της νομοθεσίας που επιβάλλει εξαρτημένη εργασία.
  3. Η κάλυψη των αναγκών αυτών να γίνει αποκλειστικά με συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας (αορίστου ή έστω ορισμένου/εξάμηνου χρόνου) με υποχρεωτική πλήρη ασφάλιση στο ΙΚΑ για το τεχνικό και αναπτυξιακό προσωπικό, καθώς και με σαφείς, διακριτούς ρόλους εργασίας (εικονολήπτες, οδηγούς κ.λπ.).

Η δημόσια τηλεόραση, που χρηματοδοτείται από τον ελληνικό λαό, οφείλει να είναι υπόδειγμα τήρησης της εργατικής νομοθεσίας και σεβασμού των εργαζομένων, και όχι πρωτοπόρος στις ελαστικές σχέσεις εργασίας και την εργασιακή εκμετάλλευση.

 

Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ.

Συναυλία για την ασφάλεια των τεχνικών 24/05/2026

 Ώρα έναρξης: 19.00

 

Για να δείτε το video trailer πατήστε εδώ

Για εισιτήρια πατήστε εδώ

 

Έτσι λειτουργεί η ΕΡΤ

 

Απευθυνθήκαμε στη Δημόσια Τηλεόραση ενημερώνοντας τον Πρόεδρο, κο Ιωάννη Παπαδόπουλο, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, κο Κωνσταντίνο Παπαβασιλείου, αλλά και το Δ.Σ. της Ε.Ρ.Τ. (με φυσική παρουσία στις 1/10/2025, όπου πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Πρόεδρο και με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, αλλά και εγγράφως με τις από 16/9/2025 και 9/10/2025 επιστολές μας) για θέματα που αφορούν την παραγωγή προγράμματος μυθοπλασίας με ανάθεση σε εκτελεστές παραγωγούς για να καταγγείλουμε κακώς κείμενα και να ζητήσουμε τον έλεγχο και τη διόρθωση τους από την Ε.Ρ.Τ., καθώς είναι η βασική παραγωγός.

Συγκεκριμένα τους αναφέραμε ότι:

  • Ενώ η Ε.Ρ.Τ. εγκρίνει προϋπολογισμούς για 8ωρη εργασία όλων των τεχνικών σε όλες τις ειδικότητες, ο εκτελεστής παραγωγός το μετατρέπει το λιγότερο σε 10ωρη καθημερινή εργασία με το μισθό του οκταώρου που έχει εγκρίνει η Ε.Ρ.Τ. στον προϋπολογισμό.
  • Η Ε.Ρ.Τ. δεν απαιτεί ούτε ελέγχει τα ιδιωτικά συμφωνητικά που πρέπει να συνάψει ο εκτελεστής παραγωγός με τους εργαζόμενους τεχνικούς κινηματογράφου και τηλεόρασης, όπως ορίζει ο νόμος.
  • Η Ε.Ρ.Τ. δεν ελέγχει αν οι προσλήψεις των τεχνικών κινηματογράφου και τηλεόρασης που ο εκτελεστής παραγωγός ανεβάζει στο ΕΡΓΑΝΗ είναι υπογεγραμμένες από τον κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά, όπως προβλέπεται.
  • Η Ε.Ρ.Τ. οφείλει να συντάσσει προϋπολογισμούς βάσει της Σ.Σ.Ε. που έχει υπογράψει εδώ κι ένα χρόνο η Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ. με τον Σ.Α.Π.Ο.Ε.
  • Η Ε.Ρ.Τ. πρέπει να μας απαντήσει επιτέλους με ποια κριτήρια επιλέγει τους εκτελεστές παραγωγής (καθώς παρατηρείται το φαινόμενο να εγκρίνει εκτελεστή παραγωγό, αλλά να εμφανίζεται άλλος να εκτελεί την παραγωγή).

Παρ’ όλες τις κραυγαλέες παρατυπίες, η Ε.Ρ.Τ. ως βασική παραγωγός των σειρών μυθοπλασίας καταπατά την εργατική νομοθεσία (με τη δικαιολογία του ιδιωτικού συμφωνητικού με τους εκτελεστές παραγωγής) και επιβραβεύει εκτελεστές παραγωγούς με τα χρήματα του κάθε πολίτη αυτής της χώρας εγκρίνοντας προϋπολογισμούς που δεν έχουν να κάνουν με την πραγματικότητα που ζει ο κάθε εργαζόμενος.

Μέχρι σήμερα καμία απάντηση δεν έχουμε λάβει από τον Πρόεδρο, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, αλλά και το Δ.Σ. της Ε.Ρ.Τ.

 

Υ.Γ. Το τυπικά νόμιμο δεν είναι κατ’ ανάγκη και ηθικά αποδεκτό, ιδιαίτερα όταν η πραγματικότητα των εργαζομένων διαφέρει από όσα επισήμως δηλώνονται και εγκρίνονται.

 

Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ.

Ενημέρωση για τη συμμετοχή της Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ. σε ευρωπαϊκό εργαστήριο στην Πολωνία

Σας ενημερώνουμε ότι η Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ. συμμετείχε στο ευρωπαϊκό εργαστήριο με τίτλο «Οικοδόμηση ισχυρότερων συνδικάτων στον τομέα των μέσων ενημέρωσης, των τεχνών και της ψυχαγωγίας για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ελεύθερης εργασίας, της τεχνητής νοημοσύνης και των κλαδικών αλλαγών», που πραγματοποιήθηκε στην Πολωνία στις 22 και 23 Απριλίου 2026, το οποίο διοργάνωσε η Παγκόσμια Συνδικαλιστική Ομοσπονδία UNI Global Union, της οποίας είμαστε μέλη.

Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ.

    

 

 

 

 

Εργατική Πρωτομαγιά 2026

Η Εργατική Πρωτομαγιά καθιερώθηκε το 1889 κατά τη διάρκεια του ιδρυτικού συνεδρίου της Δεύτερης Διεθνούς στο Παρίσι για να θυμίζει το αίμα που χύθηκε στην πανεργατική απεργία  την 1η Μαΐου  του 1886 στο Σικάγο.

Από τότε ως σήμερα εργάτες και εργαζόμενοι συνεχίζουν να πολεμούν και να διεκδικούν δικαιώματα για την ίδια τους τη ζωή. Συνθήκες εργασίας, ωράριο, ασφάλεια, μισθούς.

Παρόλο που πολλά πράγματα έχουν κατά καιρούς καταχτηθεί, ένα αέναο μπρος-πίσω, λόγω των συνεχόμενων εναλλασσόμενων συνθηκών που δημιουργεί το καπιταλιστικό σύστημα, αλλά και της ίδιας του της ουσίας, φέρνει τους εργατικούς αγώνες πάντα στο προσκήνιο, καθώς είναι ο μόνος τρόπος  μέσα από μαζικές κινητοποιήσεις και  διεκδικήσεις  να μπορέσει ο κόσμος της εργασίας να  ζήσει όπως πραγματικά του αξίζει και επιθυμεί.

Όταν το κεφάλαιο βάζει πάνω από όλα το κέρδος, ο κόσμος της εργασίας απαντά πάνω από όλα ο άνθρωπος!

Η 1η Μαΐου είναι μια μέρα που μας υπενθυμίζει την ενότητα, την αλληλεγγύη και τη δύναμη των συνδικάτων, όταν αυτά είναι ακηδεμόνευτα και δυναμικά. Μας υπενθυμίζει  ότι όλοι μαζί πρέπει να επιμένουμε και να  διεκδικούμε:

  • Συλλογικές Συμβάσεις
  • Λιγότερες ώρες εργασίας
  • Ασφάλεια στους χώρους εργασίας

Για τις ζωές μας, για τις ζωές των παιδιών μας, για το μέλλον του κόσμου.

 

                                               1 η ΜΑΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ

                                             ΠΛ. ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ    11 π.μ.

Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ.

Ευχές από την Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ.

Ενημέρωση για τη συμμετοχή της ΕΤΕΚΤ-ΟΤ στο Ευρωπαϊκό Εργαστήριο στο Clermont-Ferrand για την υγεία και την ασφάλεια στην οπτικοακουστική παραγωγή

Σας ενημερώνουμε ότι η Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ. πήρε μέρος στο ευρωπαϊκό εργαστήριο με τίτλο «Αξιολόγηση κινδύνων και προώθηση της υγείας και της ασφάλειας στην οπτικοακουστική παραγωγή», που έγινε στο πλαίσιο του Clermont-Ferrand Short Film Festival, στη Γαλλία, στις 4 και 5 Φεβρουαρίου 2026, το οποίο διοργάνωσε η Παγκόσμια Συνδικαλιστική Ομοσπονδία UNI Global Union, της οποίας είμαστε μέλη.

Το εργαστήριο αφορούσε την αναγνώριση των επαγγελματικών κινδύνων και τη βελτίωση της υγείας και της ασφάλειας στον χώρο των οπτικοακουστικών παραγωγών. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα διαδραστικά εργαλεία εκτίμησης κινδύνου (OiRA).

Ενημέρωση πραγματοποίησης της Γ.Σ. της ΕΤΕΚΤ-ΟΤ

Αγαπητοί/-ές Συνάδελφοι/-ισσες,

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσής μας σας ενημερώνει ότι την Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ένωσης.

 

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους παρευρέθηκαν στη Συνέλευση.

 

Για άλλη μια φορά τονίζουμε τη μεγάλη σημασία της συμμετοχής όλων μας στη Γενική Συνέλευση που είναι το ανώτατο όργανο της Ένωσης.

 

Συναδελφικά,

Το Δ.Σ. της Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ.

Ευχές από την Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.-Ο.Τ.